Thursday, February 26, 2009

-test PHYSICS-






buku2..kertas2..penuh kat atas meja bilik tut0rial 105..semalam xsempat nak study..ana tertid0 awal semalam..lepas maghrib ana tid0 dan pukul 2pg baru ana bangun..alhamaulillah..ana study sikit je semalam..ana xb0leh nak study kalau xde kawan nak temankan ana study..ehm..xpe la..asalkan semalam ana study la jgk..ni ana duk sambung study kat sini plak..busy la sgt..keh3..Taqqi, Faizol nga Nizam p0wn dk stdy jgk..ai??bkn stdy..baca paper..esh3..kalau Nizam nga Faizol tu ok la xstudy..budak 4 flat..tapi yang ana hairannya Taqqi la..dah la buku tut0r hilang..semua barang yang dye ada mesti hilang..hu3..berat la Taqqi ni..Adzmil nga Nik..study la kon0nnya..tapi banyak berb0rak dari study..he3..lagu BPR, JAMAL ABDILLAH..n0.1 la Adzmil nga Nik..harun plak bukan nak study, asyik duk push org lain suh study..eh3..ape nak jadi la nga harun ni..tapi harun xpe la xstudy ilmu penuh didada..he3..ni plak perangai budak p0mpuan kelas ana..yan, dila, su nga r0s..sembang xhabis-habis..ckg ada ke, ckg xde ke..sembang je keje di0rg..woi!..lepas ni test la..xnak study ke??he3..s0ry la erk kalau terasa..xpe la ana dah nak g dewan mel0r ni..kita0rg test kat sana..
W0keiy..lain kali plak la ana menc0ret..
Wasalamualaikum..