Wednesday, May 6, 2009

..valueble mem0ries that can't be f0rgotten..






memory..memory..memory..
byk sgt mem0ri dan kenangan tersimpan dlm "hard disk" ana..manis pahit masam masin..segala rasa la..he3..tapi dlm byk2 memori ana, ana nak cerita satu je peristiwa.."fly"..seminggu sebelum exam final sem ii..ana nga kawan ana, red, yusuhaimi(pr0f.), naim, ezwan, hanif, botak, harif, adzmil, syahmi, g-jo, muhaimin..memang xpercaya tapi kena percaya jgk..yusuhaimi ada cerita kat ana dulu, bdk2 surau ni di highlight sbg bdk2 baik..mie kata, "mentang-mentang selalu datang surau bdk baik..bdk baik ni kalau dia buat satu perkara jahat, orang tak akn percaya dan disebaliknya berlaku juga kpd bdk jahat yg melakukan kebaikan.."..memang pun..betul la ada satu buletin yg ana baca kat surau KMKu..jikalau kita selalu menunaikan solat maghrib, isya' dan subuh secara berjemaah..insya Allah orang akan sentiasa fikir positif terhadap kita..sorry noh!! ana jadi ustaz sat..kita reverse balik ar..lepas solat asar berjemaah kat surau kami pergi ar kat pagar tepi padang..tempat yg kami selalu fly..kami fly bukan nak buat apa pun..nak beli goreng pisang nga kerop0k lekor je..he3..biasanya kami hanya bertiga atau berempat, tapi hari ni lebih dari 10 org, byk la jgk kami belanja nak beli goreng pisang nga kerop0k lekor dlm RM18..bukan semua yg fly..3 org je..he3..kedai tu dekat je..seberang jalan je..alhamdulillah rezeki kami ptg tu, dpt jgk makan..kami makan ramai-ramai kat padang..best!!..makan sambil sembang..lawak entah kemana, senda tak tahu apa, tawa memang kalut..memang gempak!!..ini la ikatan ukhwah antara kami..alhamdulillah ana amat bersyukur bc0z ana jumpa kawan yg baik seperti mereka semua..

2 comments:

  1. hamzi bernasib baik...tahniah...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tu pn 2 kali ugk jmpa nga ckg time fly..mujur la dua2 ckg 2 sp0rting..hehehe..

    ReplyDelete